رابطهی شما با هنر و موسیقی جهانی چگونه است؟ با هنرمندان و آثار و اخلاق آنها چطور؟ در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۲، «لیدی گاگا» (Lady Gaga) با همکاری برند عطرسازی فرانسوی «کوتی» (Coty) اولین عطر با نام خودش را معرفی کرد. این ادو پرفیوم زنانه «فیم» (Fame) نام دارد. این عطر همانند خود لیدی گاگا، عجیبوغریب است. در ساخت فیم تقریبا هیچکدام از قوانین و قواعد معمول (ساختار هرمی) صنعت عطرسازی رعایت نشده؛ اما با استفاده از «فناوری فشار – کشش» ساختارشکنی هوشمندانهای صورت گرفته است. در این فناوری، مواد تشکیلدهندهی عطر بدون هرگونه سلسله مراتب با هم ترکیب شده و هرکدام جنبههای مختلفی از نتهای بویایی را برجستهتر میکنند. نتهای اصلی شامل گل سمی بلادونا (beladonna) و برگبوست که با زعفران، زردآلو، گلهای ارکیده و یاسمین به همراه عسل تکمیل میشود. در کل این عطر، بوی شیرین و تندی دارد. پس اگر دوستی دارید که به این نوع رایحهها علاقه دارد، میتوانید روی فیم برای هدیهدادن به او حساب ویژهای باز کنید. با نگاهی به بطری این ادو پرفیوم، رابطهی خوبی با شکلوشمایل آن برقرار خواهید کرد. در طلایی و لوکسی که روی بطری است با رنگ سیاه شیشه، ترکیب جالب و جذابی را ایجاد کرده است. مایع درون شیشه به رنگ سیاه است؛ اما وقتی آن را روی پوست خود اسپری کنید، کاملا بیرنگ بوده و اثری از خود باقی نمیگذارد و نامریی خواهد بود؛ درست مثل شعاری که برای آن انتخاب شده که میگوید: «سیاه مثل روح شهرت؛ اما محو در هوا». طراحی شیشهی زیبای فیم با همکاری Nick Knight و کمپین تبلیغاتی Steven Klein انجام شده است. در کل این عطر همانطور که در بالا گفته شد، مثل رفتارها و آثار لیدی گاگا، مرموز، عجیبوغریب، ساختارشکنانه و منحصربهفرد است.